امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

این روز ها هر کس بخواهد به دنبال تبلتی فوق العاده باشد قطعا می داند باید به دنبال کدام برند ها باشد! اپل ، سامسونگ و یا سونی! شاید هم ایسوس. به هر حال این ها برند های مطرح در زمینه تولید گوشی ها و تبلت و فبلت های هوشمندی هستند که این روزها کوچک و بزرگ و پیرو جوان در هر قشری را در گیر خود کرده اند. اما اگر به دنبال به روز کردن تبلت قدیمی خود هستید یا می خواهید مدلی متفاوت نه صرفا جدید را تجربه کنید تعداد زیادی تبلت هست که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما نکته ای که در مورد تبلت ها بیشتر مد نظر است جدیدترین آن هاست! به عنوان مثال در دو سه ماه گذشته تبلتی از سامسونگ منتشر شده که به نام Samsung Galaxy Tab Active شناخته می شود که دارای ویژگی هایی است که پاسخگوی بسیاری از کاربران است و این عالی است!. امروز این تبلت را به شما معرفی می کنیم تا در صورت امکان با تبلت خود مقایسه کنیم تا ببینید اگر چیزی بیش از تبلت کنونی تان در چنته دارد برای خرید آن فکری کنید! با علمولوژی همراه باشید

Samsung Galaxy Tab Active

Samsung Galaxy Tab Active تبلتی است که قابلیت استفاده از آن به صورت تلفن نیز هم دارد. شاید تنها چیزی که باید برای آن خریداری کنید یک هدست بلتوتوثی است که قیمت آن ها اغلب بین 99 هزار تومان تا 250 هزار تومان است.

این تبلت تحت سیستم عامل Android (4.4) با رابط کاربری معروف ساموسنگ یعنی TouchWiz کار می کند. از این تبلت نباید ایراد گرفت که چرا از اندروید 5 پشتیبانی نمی کند. در مورد این مساله باید بگوییم که چون این تبلت در تاریخ سپتامبر یعنی ماه 9 ام میلادی منتشر شده بنابراین به ناچار از اندروید 4 پشتیبانی می کند که کاربران می توانند آن را به طور دستی یا اتوماتیک به اندرودید 5 تبدیل کنند.

Samsung Galaxy Tab Active

این تبلت در رده تبلت های عمودی به حساب می آید که ابعادش به اندازه 213.1 در 126.2 در 9.75  توسط سامسونگ در نظر گرفته شده است. با این وجود وزنی نسبتا سنگین دارد ( حدود 400 گرم ). این تبلت دارای ویژگی های  ضد گرد و غبار و ضد آب است. از جهتی تبلت مورد نظر دارای ویژگی ضد شوک است.

 

نمایشگر این تبلت به اندازه 8 اینچ است که دارای رزولوشن بسیار پایین با تراکم پیکسلی پایین به اندازه ی 189 پیکسل در اینچ، است. تکنولوژی بکار رفته در طراحی و ساخت این نمایشگر TFT می باشد که در سیستم های ایسوس مشاهده می شود.

Samsung Galaxy Tab Active

از نظر کاربری لمسی نیز دارای ویژگی Multi-touch است همچنین سنسور نوری آن کارایی آن را در محیط های پر نور و کم نور را بیشتر می کند.

سامسونگ این بار هم برای ویژگی های دوربین این تبلت سرمایه گذاری چندانی نکرده است. هر چند تبلت دارای دو دوربین عقب و جلو است اما دوربین عقب با کیفیت 3.1 مگاپیکیل و دوربین جلو با کیفیت 1.2 مگاپیکسل، حرف چندانی برای گفتن ندارد. دوربین عقب دارای فلش LED است که امیدواریم به کیفیت عکس ها بیشتر کمک کند. تنها ویژگی های دوربین این تبلت سنسور تصویری CMOS و فوکوس خود کار و تگ گذاری جغرافیایی می باشد.

Samsung Galaxy Tab Active

از نظر قدرت عملکرد باید به ویژگی های پردازنده تبلت توجه کنیم. خوشبختانه این تبلت دارای چیپست پردازنده Qualcomm Snapdragon 400 8026 است که از یک پردازنده 4 هسته ای با قدرت و سرعت 1200 مگاهرتز داده های تبلت را پردازش می کند. از سویی عملیات گرافیکی را پردازنده گرافیکی Adreno 305  در این تبلت مدیریت می کند. حافظه رم یک و نیم گیگابایتی این تبلت به پردازنده کمک می کند برنامه ها را بهتر مدیریت کند.

Samsung Galaxy Tab Active

حافظه داخلی نیز یک حافظه 16 گیگابایتی است که می توان گفت با استفاده از توسعه دهنده های حافظه ای مثل microSD و microSDHC و  microSDXC می توان تا 64 گیگابایت آن را ارتقا داد.

Samsung Galaxy Tab Active

از نظر کیفیت باطری هم این تبلت قادر است با باطری 4450 میلی آمپری اش یک مکالمه 31 ساعتی با قابلیت 3g را برایتان مدیریت کند که می توان گفت تقریبا خوب است.

Samsung Galaxy Tab Active

نوع سیم کارتی که در این تبلت استفاده می شود از نوع میکرو سیم است. همچون سایر تبلت های هوشمند سامسونگ امکان اتصالات وای فای و بلوتوث نیز در این تبلت فراهم است. پورت یو اس بی این تبلت USB 2.0 می باشد و از طرفی با استفاده از کانکتور microUSB آن را به سیستم  متصل کنید

Samsung Galaxy Tab Active

تنها عیبی که می توان به این سیستم گرفت این است که متاسفانه از نظر نمایشگر کیفیت قابل توجهی ندارد اما کسانی که به دنبال یک تبلت خوش دست، برای مدیریت برنامه هایشان هستند می تواند تبلت خوبی به حساب بیاید.

Samsung Galaxy Tab Active


نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 462
بازدید دیروز : 149
گوگل امروز : 46
گوگل دیروز : 15
بازدید هفته : 613
بازدید ماه : 462
بازدید سال : 37458
بازدید کل : 381879
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes